زمین من

اکنون زمین از آن من است

زمین من

اکنون زمین از آن من است

چیز هایی که تو این مدت بهم گذشت

سلام

راستیتش نمیدونم چجوری شروع کنم .

بهتره یه فلش بک بزنم به عقب , , ,

تقریبا یک ماهی مونده بود به کنکور و منم خیلی اظطراب داشتم یعنی خیــــــــــــــــــــــــلی ! ! !

خلاصه می گفتم , من خونه تنها درس می خوندم (مثلا!!!) کل خانواده هم رفته بودن جاده چالوس

من بودم یه خونه خالی یه موبایل که فیلتر شکن روش نصب بود و مشکلاتم .

مشکلاتم : مجبور بودم خودم غذا درست کنم

                مجبور بودم شب ها درس بخونم

                مجبور بودم روز ها درس بخونم

حالا از طرفی موبایلمو یه طرحی ( طرح اینترنت نامحدود یک ماهه همراه اول ) زده بودم و شبه از ساعت حدودا بین 12 تا 2 شب میرفتم اینترنت ولگردی تا ساعت بازم حدودا 4 تا 6 صبح ! ! ! ! ! !

بعد 6 صبح می خوابیدم تا 2 بعد از ظهر! ! ! ! ! !

البته نه این که درس نخونم نه درسم هم می خوندم خیلی هم می خوندم .

و آروم آروم زندگیم عوض شد ,,,,

بقول بهرام : (( زندگی یعنی این خوابیدن تو روز  , بیداری تو شب ))

که فکر می کنم این خودش عامل افسردگیه , خلاسه (خلاصه!!!) توی روز هم فوق العاده انرژی داشتم و شده بودم مثل دیوونه ها ,,,,

تقریبا حول حوش کنکور آزاد بود ( یه هفته مونده بود به کنکور سراسری ) که یه حالات عجیبی بهم دست میداد .

استرس , بالا پایین شدن خلق , پریشونی , و بی قراری شدید , و , , ,

حالم خیلی بد بود حالا خدا رو شکر که با اوت وضعیت کنکور رو خوب دادم . منظورم کنکور سراسریه

بعد کنکور حالم خوب که نشد هیچی بد تر هم شد

صبح ها که از خواب بلتد می شدم حالم خیلی گرفته , خراب , و پریشون بود .

فقط شبا حالم خوب بود . ماه رمضون هم که رسیده بود و ,,,

سرتون و درد نیارم آخر سر رفتم پیش یه دکتر خوب و گفت که دچار اظطراب و افسردگی شدم و بالاخره آروم آروم بهتر شدم حالا بماند که چیا گذشت بهم , , , , , , , , ,

خلاصه که قول میدم این وبلاگ رو تا آخرین روز های عمرم ادامه بدم

و همچنین قول میدم که از این به بع حداقل هفته ای یه روز آپ کنم

ادامه دارد ,,,

فعلا , , ,

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://hamed3.blogsky.com

سلام!
ممنون از اینکه سر زدید!
لینکتون کردم!
بازم سر بزنید!
فعلا!

خواهش میشه

شبنم جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


سلام

نمیدونم وضع تو خوبه یا من

تو استرس داشتی حالت اونطور شد من از بیخیالی خواب موندم نرفتم کنکور

حالا هرچی بوده با استرس یا بی استرس گذشته

ببین چه طور میتونی از این به بعد از زندگیت لذت ببری

زیادم استرس دانشگاه رفتن نداشته باش
دانشگاه فقط قبل از رفتن قشنگه
من الآن که مثلا دانشجوام دلم برای روزای دبیرستانم تنگ شده

وای چقد حرف زدم

خداحافظ

ممنون , آره , هرچی بود گذشت ,,,

Ghasedak شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com/


سلام

بهله بهله موفق باشید

حالا چرا اینقد شما خودشو ناراحت کردی

البته منم نمیدونم سره کنکور قراره چه حالی بشم

آپیدم ...

نمیدونم والا !!!

یاسر شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.yas-m.blogsky.com

سلام
منم دانشجو نیستم
ولی دانش اموز که هستم
منم نمی دونم تو کنکور چه بلائی از قبیل طبیعی و غیر طبیعی برام پیش بیاد
خدابزرگه.....

بالاخره شما موفق باشید

امید وارم که چیزی به سرت نیاد
شما هم موفق باشی

ابوالفضل شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.belest.blogsky.com

سلام

تنها راه کشف ممکن ها ، رفتن به ورای غیر ممکن ها است …

آرتور کلارک

تا اینا رو نکشی که نمیشه
اره منم دقیقا همین حس رو تو کنکور ارشد داشتم
ولی نتونستم برم جوابش رو بگیرم
الان که اینجا نشستم
خدا به دادم برسه

سربلند و سبز باشی

بله حق با شماست

مریم پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.jastin.blogdoon.com

sghl ugdi ....
fi ,f lkl sv fckdn.

اول زبان سیستنتو فارسی کن بعد ,,,

پریسا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام
مرسی که بهم سرزدی.

leyle یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://gaparap.blogfa.com


ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ
سلام ...منو با اسم" دانلود اهنگ ❀☆ که به❀☆ عمرت ندیدی ❀☆ " بلینک وخبرم کن.
تو نظرات وبلاگم اسمتو بگو بلینکم ممنون
www.gaparap.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد