زمین من

اکنون زمین از آن من است

زمین من

اکنون زمین از آن من است

پاهام روی زمینه !

پاهام روی زمینه !

اینو  گفتم نگید که من . . .

میدونم یه خورده دیر کردم اما باور کنید انقدر

سر گرم درس و مدرسه و . . . شدم که حتی

وقت وبگردی هم نداشتم چه برسه به پست دادن !

کمی برین تو حس :

درست مثل یه خا طره دور
به دوری تو
میان کودکی هامان
بازی هامان ...جایی
میان تپه های سبز پشت خانه
شمشادهای تکه تکه میان انگشتان خاکی مان...
همان قدر دور
به دوری تو
به دوری خدای مادربزرگ
که می گفت بزرگ است و برای همیشه بالای سر ما
ان بالا
بالای اسمان ...
به دوری تو...

قول میدم دیگه یه هو نرم !

پی نوشت 1 : اون آدمای ... که لینک من رو برداشتن من رو دوباره لینک کنن .

نظرات 1 + ارسال نظر
Unicorn چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://fire-fighter.blogsky.com

چه عجب اینطرفا؟!؟!؟

باشه لینکت میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد