زمین من

اکنون زمین از آن من است

زمین من

اکنون زمین از آن من است

دروغ خوب!

از کجا شروع کنم .

راستیتش اصلآ فکر نمی کردم انقدر حال بده . . .

قرار بود برم اسکی اما نشد خیلی حالم گرفته بود .

همگی با چند تا از بچه ها قرار گذاشتیم رفتیم جاده چالوس

نمیدونید صد برابر اسکی بیشتر به هم حال داد . کیسه زباله رو ب داشتیم 

با بچه ها رفتیم بالای کوه باورتون نمیشه تقریبآ ۲۰۰-۳۰۰ متر ارتفاع گرفتیم

                                                            .

                                                            .

                                                            .

                                                            .

                                                            .

                                                            .

ببخشید که منتظر موندید آخه یه لحظه رفتم دست شویی و برگشتم


داشتم می گفتم رفتیم بالا واز همون جا سر می خودیم پایین .

البته یه چند تا تلفات دادیم اما خیلی خوش گذشت .


برین تو فیض :


کمی از غصه ها دروم کن امروز
دگر بر این دلم اتش نیافروز
کمی خنده زصد شادی نصیبم
چرا من اینهمه با شادی دنیا غریبم !
کمی لبخند ویک کم شادی ام ده
بده بر ما کمی ، آزادیم ده
دگر غصه چنان بسیار گشته
که گویی آسمان نوری نداشته
به شدت در پی آرامش و یا شادی هستم

پی نوشت۱ : اگه اینو نمی نوشتم ته گلوم عقده میشد . (قضیه داره)

پی نوشت۲ : قضیش اینه که پدر محترم سر بند رو شیره مالید و گفت که پیست اسکی بستس و بعد کلی ضد حال خوردم و . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی ونیلوفر سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://frhh.blogfa.com

سلام باباایول اینجوری که شماگفتین اونقدرهم تلاش نکردین ما دانشجو پزشکی شیراز هستیم .ولی ازحرفات خوشم اومدراستگویی(فاطی ونیلوفر)

وبلاگ شخصی-آموزنده چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ

salam matalebi ke neweshtin jaleb bood.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد