زمین من

اکنون زمین از آن من است

زمین من

اکنون زمین از آن من است

ساعت کوکی ها...

ساعت کوکی ها...
 

با (واژه ی تکراری) سلام.
چه فرقی است بین ساعت کوکی با انسان . . .
در حالی که هیچ فرقی نیست . . . ! 


ساعت کوکی ها طبق عادت می خورند, , , .
ساعت کوکی ها طبق عادت می خوابند, , , .
ساعت کوکی ها طبق عادت بی احساسند, , , .

 

 

 

از همه نگاه ها گذشتم
 همان زمانی که سِیرشان می کردم
 و در هر کدام متوقف می شدم
 و تهی درونشان سردم می کرد .
 همان زمانی از همه دست ها بریدم
 که حتی حرارت یک سنگ را نداشتند
 و در انگشتان کرخت شده شان
 اثری از انقباض محبت نبود .
 از همه چیز گذشتم
 در کنار یک ساحل سیمانی
 و روی فرشی آسفالتی
 قسم خوردم
 که قلب آدمیان
 یک ساعت کوکی است . 

 

 

 

پی نوشت ۱: واقعآ انان بی احساسند , , ,  . 

پی نوشت ۲: دیدم همه ته پستشون آهنگ می زارن  

گفتم من عقب نمونم : 

پی نوشت ٣ : آهنگ جدید Ace به همراه جنجال به نام ته خط (دانلود

پی نوشت ٤ : تا یادم نرفته : روز معصومه ها () مبارک ! 

پی نوشت ۵ : ناراحت نشین , من همیشه همین طوریم 

(هر چقدر که ناراحت باشم باز هم باید تیکمو بندازم! )

عجب صبری خدا دارد !

عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم .
همان یک لحظه اول، که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان
جهان را با همه زیبایی و زشتی، به روی یکدگر، ویرانه میکردم


عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم
که در همسایه صدها گرسنه
چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم
نخستین نعره مستانه را خاموش آن دم ، بر لب پیمانه میکردم


عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم
که می دیدم یکی عریان و لرزان، دیگری پوشیده از صد جامه رنگین
زمین و آسمان را واژگون مستانه میکردم


عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم
نه طاعت میپذیرفتم
نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده

پاره پاره در کف زاهد نمایان ، سبحه صد دانه میکردم


بی خیال کی خواست خدا شه همینجوریش کلی کار دارم.


پی نوشت ۱=شرمنده دلم خیلی گرفته بود.

پی نوشت ۲=شرمنده سرم خیــــــــــــلی خیــــــــــــلی شلوغه.