زمین من

اکنون زمین از آن من است

زمین من

اکنون زمین از آن من است

دروغ خوب!

از کجا شروع کنم .

راستیتش اصلآ فکر نمی کردم انقدر حال بده . . .

قرار بود برم اسکی اما نشد خیلی حالم گرفته بود .

همگی با چند تا از بچه ها قرار گذاشتیم رفتیم جاده چالوس

نمیدونید صد برابر اسکی بیشتر به هم حال داد . کیسه زباله رو ب داشتیم 

با بچه ها رفتیم بالای کوه باورتون نمیشه تقریبآ ۲۰۰-۳۰۰ متر ارتفاع گرفتیم

                                                            .

                                                            .

                                                            .

                                                            .

                                                            .

                                                            .

ببخشید که منتظر موندید آخه یه لحظه رفتم دست شویی و برگشتم


داشتم می گفتم رفتیم بالا واز همون جا سر می خودیم پایین .

البته یه چند تا تلفات دادیم اما خیلی خوش گذشت .


برین تو فیض :


کمی از غصه ها دروم کن امروز
دگر بر این دلم اتش نیافروز
کمی خنده زصد شادی نصیبم
چرا من اینهمه با شادی دنیا غریبم !
کمی لبخند ویک کم شادی ام ده
بده بر ما کمی ، آزادیم ده
دگر غصه چنان بسیار گشته
که گویی آسمان نوری نداشته
به شدت در پی آرامش و یا شادی هستم

پی نوشت۱ : اگه اینو نمی نوشتم ته گلوم عقده میشد . (قضیه داره)

پی نوشت۲ : قضیش اینه که پدر محترم سر بند رو شیره مالید و گفت که پیست اسکی بستس و بعد کلی ضد حال خوردم و . . .

پاهام روی زمینه !

پاهام روی زمینه !

اینو  گفتم نگید که من . . .

میدونم یه خورده دیر کردم اما باور کنید انقدر

سر گرم درس و مدرسه و . . . شدم که حتی

وقت وبگردی هم نداشتم چه برسه به پست دادن !

کمی برین تو حس :

درست مثل یه خا طره دور
به دوری تو
میان کودکی هامان
بازی هامان ...جایی
میان تپه های سبز پشت خانه
شمشادهای تکه تکه میان انگشتان خاکی مان...
همان قدر دور
به دوری تو
به دوری خدای مادربزرگ
که می گفت بزرگ است و برای همیشه بالای سر ما
ان بالا
بالای اسمان ...
به دوری تو...

قول میدم دیگه یه هو نرم !

پی نوشت 1 : اون آدمای ... که لینک من رو برداشتن من رو دوباره لینک کنن .